We got some great news for all our international customers!
We just launched our site in English - Sportfishtackle.com

Select your shipping country

AustriaBelgiumBulgariaCroatiaCzech RepublicDenmarkEstoniaFinlandFranceGermanyGreeceHungaryIcelandIrelandItalyLatviaLithuaniaNetherlandsPolandRomaniaSlovakiaSloveniaSpainSverigeUnited Kingdom
Vill du handla på den svenskspråkiga sidan? Välj land ovan och Klicka här.
Öppettider
Söder Sportfiske AB
Hornsgatan 148, 117 28 Stockholm

Måndag - Fredag 10.00 - 18.00
Lördag 10.00 - 15.00
Söndag Gone fishing



(stängt alla röda dagar)


Sportfiskeprylar.se - Öppet året runt
Nyhetsbrev
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få nyheter, aktuella kampanjer, tips och råd från oss direkt i din inkorg.

Avanmäl dig från vårt nyhetsbrev här.
Meny

Nyheter

Nu söker vi en fiskeintresserad lagerarbetare! (TILLSATT)
Denna tjänst är tillsatt. 
2019-07-22 @ 00:00:00
#1
Tomas
Hej! Jag är intresserad av tjänsten som lagermedarbetare hos er. Jag har lång erfarenhet av liknande jobb och trivs med det, plus att fiske är mitt största intresse i livet.
2019-02-14 @ 23:10:56
URL:
#2
Sergej
Hej. Mitt namn är Sergej och jag intresserar mig att arbeta i ert lager. Några år jobbade jag i ett lager inom livsmedel industri, så jag har erfarenhet för denna tjänst och vet vad arbete i team innebär. Jag är noggran och stresstålig. Jag fiskar hela livet sedan barndom och intresserad av moderna fiskeprylar. Tack på förhand. Mvh Sergej.
2019-03-11 @ 21:53:28
URL:
#3
Kari
Brinner för gägcfiske C&R fiske.
2019-04-07 @ 21:02:50
URL:
#4
Leverantören
Hur skall man lyckas få bonusen på 3000kr om man jobbar varje dag 08-1645 ?
2019-04-18 @ 08:56:31
URL:
#5
Alexander
Hej gänget,

Har börjat tröttna på mitt jobb som jag har idag. Jobbar heltid med kunder / kundfokus.

Älskar C&R fiske och har fiskat i hela mitt liv.

Att få jobba med fiskeprylar hela dagarna vore helt fantastiskt då fiske är mitt största intresse.

Ha en trevlig dag,

Mvh //
Alexander, 31, Eskilstuna
2019-05-09 @ 18:39:23
URL:
#6
Marcus Viitanen
Hejsan.
Jag är väldigt intresserad av denna tjänst.
Mitt största intresse är fiske och det är det jag brinner för.
2019-07-26 @ 01:41:27
URL:
#7
Andets Thrygstad
Hej Anders thrygstad heter jag och jag skulle gärna jobba med i ert jobb team och utväcklas ännu mer inom fiske för fiske för mig betyder allt och jag fiskar så mycket jag hinner och orkar, så låter jag intressant för er så hör jätte gärna av er! För jag vill börja tävlingsfiska också 😊👍🎣
2019-07-28 @ 21:22:04
URL:
#8
Carl Sandström
Hej!
Carl Sandström heter jag och jag vill jobba hos er eftersom fiske är ett av mina största intressen och har alltid varit de, jag har även erfarenhet inom lagerarbete.
Mvh Carl
2019-08-07 @ 23:46:42
#9
Kyriakos Karam
Hello, my name is Kyriakos!
I read your article and thought this is my dream job. I am a lover of this sport, been fishing since I was 5 years old. Fishing Techniques and equipment are my specialty.
I currently live in Gothenburg.
I have years of experience on costumer service and a lot of energy.
2020-01-05 @ 12:29:43
URL:
Namn:
E-postadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Ange koden FZzbCr: